Gyakran ismételt kérdések
A gyűjteménnyel kapcsolatos általános kérdések
A kiadvány egy 130 részből álló gyűjtemény, ami a Lada 1200 1:8-as méretarányú, az eredetivel megegyező, részletgazdag modelljét tartalmazza.
A sorozat minden számában megtalálható a modell néhány alkatrésze, és egy újság az összeszerelésükhöz szükséges útmutatóval. A magazinban emellett érdekességeket olvashatsz az autóipar fejlődéséről, történelméről, a leghíresebb autómárkákról, alapítóikról.
A sorozat terveink szerint 130 lapszámból áll majd – de a kiadó fenntartja magának a jogot a sorozat hosszának megváltoztatására. Ha ilyen döntés születik, azt azonnal jelezni fogjuk itt, a honlapunkon.
Az első szám kedvezményes ára 190 Ft. (Az 1. számtól előfizetőknek csak 95 Ft!)
A második szám kedvezményes ára 1490 Ft.
A harmadik számtól a 97. számig minden szám ára 2990 Ft. (Előfizetők a 3. vagy a 4. lapszámot – attól függően, hogy előfizetésük melyik számtól indult – ingyen, ajándékba kapják.)
A 98. számtól minden szám ára 3290 Ft.
Az első szám 2021. január 23-án, a második 2021. február 20-án, a harmadik március 6-án jelenik meg, majd a további számok mindig kéthetente jelennek meg. A tizenegyedik szám 2021. június 26-i megjelenését követően mindig hetente, szombatonként jelenik meg újabb lapszám. A teljes megjelenési lista megtekinthető itt.
Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06/1-358-6633-as telefonszámon vagy e-mailben a lada@suvet.hu e-mail címen. Mindenképpen küldj nekünk egy fotót a hibáról/sérülésről!
Előfizetésre vonatkozó kérdések
Előfizetőként nem maradsz le egyetlen lapszámról sem. Előfizetői küldeményeidet a GLS-sel ingyenesen házhoz, vagy az általad választott csomagpontra, csomagautomatába szállítjuk, és a küldeményeid csak az átvételt követő két hétben kell kifizetned!
A lapszámok mellett négy ajándékot is kapsz előfizetésedhez (melyeket az 1., 2., 6. és 10. előfizetői csomagban küldünk el Neked), ráadásul az első előfizetői küldeményedben az egyik kötetet (a harmadikat vagy a negyediket) ingyen, ajándékba kapod.
Az előfizetésed bármikor lemondhatod.
Nem. Előfizetéseket csak korlátozott ideig, 2021.05.31-ig tudunk fogadni. Ezt követően előfizetni már nem lehet, de a megjelent számok utánrendelésben megvásárolhatók.
A legegyszerűbb, ha a honlapunkon található előfizetési űrlapot használod.
Ha már vásároltál a megjelent számok közül, akkor elküldheted nekünk az első 3 számban található megrendelőszelvényt is – ennek a postaköltségét mi álljuk!
Emellett e-mailben (lada@suvet.hu) vagy telefonon (06/1-358-6633) is előfizethetsz.
Ha kérdésed is lenne, akkor felkeresheted az ügyfélszolgálatunkat az lada@suvet.hu e-mailcímen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon, ahol a megrendelés rögzítése mellett vagy előtt választ adunk a kérdéseidre is.
Ha az első számtól fizettél elő, az első csomagban az 1., 2. és 3. lapszámot küldjük. A második csomagodban a 4. és 5., a harmadikban pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
Ha a második számtól fizettél elő, az első csomagban a 2. és 3. lapszámot küldjük. A második csomagodban a 4. és 5., a harmadikban pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
Ha a harmadik számtól fizettél elő, az első csomagban a 3., 4. és 5. lapszámot küldjük, a második csomagodban a pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
Ha a negyedik számtól fizettél elő, az első csomagban a 4. és 5. lapszámot küldjük, a második csomagodban pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
A 10. lapszámtól kezdve minden küldeményben négy lapszámot küldünk majd Neked.
A lapszámok mellett az első, a második, a hatodik és a tizedik csomagban találod az előfizetői ajándékodat.
Minden csomagban megtalálhatod a befizetéséhez felhasználható csekket és – ha papíralapú számlázást kértél – a számlát is. Egyébként a számlát e-mailben, az előfizetői csomag kiküldése előtt 1-2 nappal küldjük el Neked.
A 14. lapszámtól négyhetente kapsz újabb csomagot – míg az 1-13 lapszámokat tartalmazó csomagjaidat 6 hetente küldjük ki. A pontos csomagküldés feltétele, hogy megkapott csomagod számláját időben, az átvételt követő 14 napon belül rendezd.
Igaz, akkor sem kell nagyon aggódnod, ha késve fizetsz – ilyenkor egyszerűen csak 2 hét késéssel kapod a következő csomagodat. (És valószínűleg kapsz tőlünk egy emlékeztető levelet is arról, hogy nem kaptuk meg a befizetésedet.) Ha lemaradásod zavar, jelezd ügyfélszolgálatunkon, és keresünk megoldást.
Az előfizetői ajándékok nem lapszámokhoz, hanem előfizetői csomagokhoz kapcsolódnak.
Első küldeményedben egy ingyenes lapszámot, valamint egy egyedi posztert küldünk.
A második küldeményben egy csavarhúzó készletet kapsz.
A hatodik kiküldéssel érkezik a Lada VAZ 2101 1:43 méretarányú makettje.
A tizedik csomaggal egy szerelőszőnyeget kapsz rögzítőcsipeszekkel.
Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a lada@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.
Mindenképpen küldj egy fotót a hibáról/sérülésről a lada@suvet.hu e-mail címre! Köszönjük!
Írj egy levelet a lada@suvet.hu e-mail címre, vagy keresd fel ügyfélszolgálatunkat telefonon a 06/1-358-6633-as számon.
Írj egy e-mailt a lada@suvet.hu címre, vagy jelezd nekünk telefonon a 06/1-358-6633-as telefonszámon.
Ha a szállítás alatt lévő küldeményedre már nem tartasz igényt, jelezd a futárnak, hogy nem kéred a
csomagot – a küldemény visszaérkezése után leállítjuk az előfizetésed.
Ha átvetted a legutóbbi küldeményed, de azt már nem szeretnéd kifizetni, az átvételt követő 14
napban visszajuttathatod nekünk a következő címre: Suvet Kft. 2142 Nagytarcsa, Kármán Tódor u. 3.
Fontos, hogy ebben az esetben a visszaküldés költségét neked kell kifizetned! A csomag megérkezése
után leállítjuk az előfizetésed.
A küldeményt a Suvet Kft. részére küldheted vissza a 2142, Nagytarcsa, Kármán Tódor utca 3 címre.
Már megjelent számok utólagos megvásárlása
Keresd fel honlapunk Utánrendelés menüpontját, vagy add le megrendelésedet ügyfélszolgálatunkon a lada@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-474-3390-es telefonszámon.
Utánrendeléskor először ki kell fizetned a megrendelt kötetek árát és a szállítási díjat (ez négy kötetenként 799 Ft abban az esetben, ha csomag kiszállítását a GLS futárszolgálattal kéred. A Magyar Postával történő szállítást is választhatsz – ilyenkor a szállítási díj 1975 Ft; kérjük, ezt vedd figyelembe rendelésed leadásakor.
A küldeményt a befizetést követően adjuk fel.
Korábban megjelent lapszámok vásárlásakor tehát előre kell fizetned – bankkártyával, csekken vagy átutalással; ha ez utóbbit választod, a közleményben mindenképpen fel kell tüntetned az utánrendelés hat- vagy hétjegyű (páros számmal kezdődő) rendelési azonosítóját!
Kérjük, hogy lehetőség szerint jelezd ügyfélszolgálatunknak, milyen fizetési módot választasz.
Fizetéssel kapcsolatos tudnivalók
Az 1. szám akciósan, 190 Ft-ért vásárolható meg az újságárusoknál, előfizetőknek pedig 95 Ft-ba kerül.
A 2. szám akciós ára 1490 Ft.
A harmadik számtól a 97. számig minden szám ára 2990 Ft.
A 98. számtól minden szám ára 3290 Ft.
Bankkártyával: az elofizetes.suvet.hu címen elérhető online ügyfélszolgálati oldalunkon keresztül. A felületre az 1-essel vagy 3-assal kezdődő, hatjegyű partnerazonosító és a négy karakterből álló PIN kód segítségével jelentkezhetsz be (mindkét azonosító megtalálható a csekkes levél jobb felső sarkában).
A küldemények listájában azoknál a csomagoknál, amiknél tartozásod van, megjelenik egy Kifizetem most! gomb. Erre kattintva a SIX Payment Services pénzügyi szolgáltató oldalára irányítunk, ahol biztonságosan kifizetheted küldeményed. Kérünk figyelj arra, milyen bankkártyát használsz: az online fizetés csak Forint alapú bankkártyával díjmentes!
Bankkártyával a https://lada.hachette.hu oldalon keresztül, a Fizetés gombra kattintva is fizethetsz. Erre a felületre bejelentkezve mindig csak a kifizetésre váró csomagok jelennek meg.
Átutalással: az Hachette Fascicoli S.r.l. (ING) 13700016-07753008-00000000-s számlaszámára. Fontos, hogy a közleményben ne felejtsd el feltüntetni a hatossal kezdődő hatjegyű rendelési azonosítódat vagy a csomaghoz tartozó számla sorszámát.
Csekken: minden küldeményben megtalálható az adott csomag kifizetéséhez használható csekk.
Az előfizetői küldeményeket az átvételt követő 14 napban kell kifizetni. Ha késel, 3 alkalommal is figyelmeztető levelet kapsz majd tőlünk – kétszer e-mailben, végül postai levélben. Ha késésed meghaladja a 45 napot, tartozásodat átadjuk egy követeléskezelőnek. Azt kérjük, semmiképpen se várd meg ezt – ha bármilyen problémád van, jelezd az ügyfélszolgálatunknak!
Jelezd a lada@suvet.hu e-mailcímen vagy telefonon a 06/1-358-6633-as számon, és kiállítunk egy új csekket.
Vagy válaszd a bankkártyás vagy az átutalásos fizetést! (Utóbbi esetben a közlemény rovatban ne felejtsd el feltüntetni a hatjegyű rendelési azonosítódat, vagy a kifizetendő küldemény számlájának sorszámát!)
Ilyenkor már csak annyit, hogy kifizeted a tartozásod – és a követeléskezelő adminisztrációs díját (ez 3900 Ft+ÁFA). Arra kérünk, ne várd meg ezt: ha bármilyen problémád van, keress minket ügyfélszolgálatunkon!
Szállítással kapcsolatos információk
A küldeményeket négyhetente adjuk fel előfizetőinknek (a küldemény feladásáról e-mailben értesítünk). Alapesetben csomagjaidat a GLS-sel szállítjuk – de ha kéred, MPL-es szállítást is rendelhetsz. Fontos, hogy a GLS-sel történő szállítás ingyenes, az MPL szállításnak viszont jelentős költsége van; ezt mindenképp’ mérlegeld választásod előtt!
A szállítás menete GLS futárszolgálattal történő kézbesítés esetén:
(a) Amint a csomagot a GLS átvette, előzetes e-mailes értesítőt, majd a kiszállítás napjának reggelén egy újabb, részletesebb e-mailt is, ami már tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről.
(b) A csomag sikertelen kiszállításáról szintén érkezik egy e-mail, az ebben megadott linken keresztül új időpontban kérheted a kiszállítást, átirányíthatod a csomagot egy másik címre, választhatsz csomagpontot, illetve visszautasíthatod a csomag átvételét.
Fontos, hogy a GLS rendszerén leadott címváltoztatás csak az adott csomag kézbesítésére vonatkozik! Ha minden további küldeményed más címre kéred, kérjük, értesítsd ügyfélszolgálatunkat.
A GLS szállítás esetén többféle lehetőség közül választhatsz:
- Kérhetsz házhozszállítást. Ehhez a megrendelés leadásakor olyan címet érdemes megadnod, amelyen munkaidőben is át tudod venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy, vagy az előfizetéskor megadott telefonszámon keresi a címzettet további egyeztetés végett. 3 sikertelen kézbesítési kísérlet után az előfizetői csomagok visszaküldésre kerülnek – ha ez történt, kérlek, keresd az ügyfélszolgálatot a csomagod újraküldése miatt.
- Kérheted előfizetői csomagjaid GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába történő kiszállítását is (ebben az esetben a telefonszám és az e-mail cím megadása is kötelező).
Ehhez ki kell választanod, melyik csomagpontra vagy csomagautomatába kéred a kiszállítást. A kiválasztáshoz az első előfizetői csomagban található partnerkódra és PIN kódra lesz szükséged. Ezzel tudsz belépni online ügyfélszolgálatunk honlapjára az elofizetes.suvet.hu címen, vagy használhatod a SUMMA mobilalkalmazást is. Itt egy csomagpontkereső alkalmazás segítségével választhatod ki az átvételi pontot, s rögzítheted is azt rendszerünkben. Ezt követően előfizetői csomagjaid már ide fognak érkezni. A csomag érkezéséről a GLS fog tájékoztatni e-mailben vagy SMS-ben.
A szállítás menete az MPL-lel történő kézbesítés esetén:
(a) A Magyar Postával történő kézbesítés esetén a házhoz szállítás díja előfizetői küldeményenként 1975 Ft.
(b) Kérjük, vedd figyelembe, hogy MPL szállítás esetén kizárólag házhoz szállítás lehetséges, küldeményeidet postapontra vagy csomagautomatába nem tudjuk eljuttatni – a megrendelés leadásakor érdemes olyan címet megadni, ahol munkaidőben is át tudod venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy, vagy az előfizetéskor megadott telefonszámon keres fel további egyeztetés miatt. A csomagok 2 sikertelen kézbesítési kísérlet után a legközelebbi postán vehetők át 5 munkanapig.
Ha a korábban választott szállítót módosítanád, mielőbb jelezd ezt ügyfélszolgálatunknak! A soron következő csomagodat már az új szállítóval fogjuk elküldeni.
Igen, természetesen erre van lehetőséged. A küldeményeket alapesetben a GLS szállítja Neked (házhoz, csomagpontra vagy csomagautomatába), de ha szeretnéd, kérhetsz MPL-es házhozszállítást is. Választani előfizetésed leadásakor, vagy akár később, az ügyfélszolgálatnak küldött üzenettel is tudsz.
Fontos azonban, hogy tudd: az MPL-lel történő szállítás díját az előfizetéses ár nem tartalmazza, s ez a díj csomagonként 1975 Ft.
Ne feledd azt sem, hogy új szállítót választani, korábbi választásod módosítani csak a még ki nem küldött, a csomagolási folyamatba be nem került csomagokra vonatkozóan tudsz, vagyis változtatási kérésed legkésőbb a csomag feladásának SUMMA applikációnkban jelzett napja előtti két munkanappal el kell juttatnod hozzánk.
Igen. Ha ezt szeretnéd, a honlapunkon add le rendelésed, és válaszd ki a kívánt kézbesítési helyet.
Fontos: kizárólag a GLS futárszolgálattal történő kézbesítés esetén van lehetőséged csomagpontra vagy csomagautomatába kérni előfizetői küldeményeidet.
A későbbiekben az online ügyfélszolgálati oldalunkon (elofizetes.suvet.hu) vagy a SUMMA alkalmazásban található GLS csomagpontkereső használatával választhatsz új GLS csomagpontot.
Az üzenetküldő segítségével pedig bármilyen címváltozással kapcsolatban értesítheted az ügyfélszolgálatunkat.
Fontos! Ha a küldeményeid kiszállítását GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába kéred, győződj meg róla, hogy megadtad nekünk a telefonszámod és e-mail címed – a csomagautomatás küldeményeken ezek feltüntetése kötelező!
GLS Csomagautomatákban a nap 24 órájában átveheted küldeményeidet, 5 napig (ezt követően a csomag visszaszállításra kerül). A többi GLS csomagpont (jellemzően üzletek) esetében az adott átvevőhely nyitvatartási idejében veheted kézhez megrendelésed.
A GLS csomagpontokkal kapcsolatban további tájékoztatást találhatsz a https://gls-group.com/HU/hu/home/ címen.
Ügyfélszolgálattal kapcsolatos információk
Ügyfélszolgálatunkkal többféle módon is kapcsolatba léphetsz. Telefonon a 06/1-358-6633-as számon, e-mailben a lada@suvet.hu címen, az interneten pedig az elofizetes.suvet.hu oldalon érsz el minket.
A kiszállításról e-mailben vagy SMS-ben kapsz értesítést.
A SUMMA androidos és iOS-es változatban is elérhető a Google Play áruházból [link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.suvet.summa], a Huawei AppStore-ból [link: https://appgallery.huawei.com/app/C105271061], és az AppStore-ból [link: https://apps.apple.com/us/app/summa/id1570967724].
A belépéshez partnerazonosítódra és PIN kódodra lesz szükséged. Mindkettőt megtalálod az első előfizetői küldeményedben, és – ha a csekkes fizetést választottad – minden előfizetői csomagodban, a csekket tartalmazó levél jobb felső sarkában. (Szükség esetén írj egy e-mail ügyfélszolgálatunknak a lada@suvet.hu címre, elküldjük belépési adataidat.) A partnerazonosító egy hatjegyű, páratlan számmal kezdődő számsor, a PIN 4 jegyű, nagybetűket és számokat tartalmazó kód.
A SUMMA használatával
- megtekintheted a küldeményeidhez kapcsolódó eseményeket, nyomon követheted a kézbesítés menetét, és kényelmesen (bankkártyával) kifizetheted a csomagjaid ellenértékét.
- Ellenőrizheted a megrendeléseidhez megadott személyes adataidat, változásukról gyorsan és egyszerűen értesítheted ügyintézőinket.
- Ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába szeretnéd kérni, keresőnk segítségével kiválaszthatod a legmegfelelőbb átvevőhelyet.
- Értesülhetsz a soron következő küldemény(ek) feladásának várható időpontjáról és tartalmáról.
- Üzenetet küldhetsz, és probléma esetén – akár fényképet is mellékelve – gyorsan értesítheted az ügyfélszolgálatunkat.
- Rendelést adhatsz le a már megjelent lapszámokra.
Az online ügyfélszolgálat az elofizetes.suvet.hu címen érhető el. A belépéshez partnerazonosítódra és PIN kódodra lesz szükséged. Mindkettőt megtalálod minden előfizetői csomagodban – a csekket tartalmazó levél jobb felső sarkában. A partnerazonosító egy hatjegyű, 1-essel vagy 3-assal kezdődő számsor, a PIN 4 jegyű, nagybetűket és számokat tartalmazó kód.
Ha a csekkes levelet már kidobtad, de következő csomagod érkezése előtt szeretnéd használni az online ügyfélszolgálatot, írj egy e-mailt a lada@suvet.hu címre, és elküldjük belépési adataidat.
Az elofizetes.suvet.hu oldal lehetővé teszi, hogy
- ellenőrizd rendszerünkben rögzített személyes adataidat, előfizetéseid adatait és az egyes kiküldött csomagokkal kapcsolatos adatokat – pl. a kiküldés idejét (ha már megvan ennek dátuma), befizetéseidet, vagy akár esetleges reklamációid beérkezését is;
- ha adataid változtatását kéred, vagy bármilyen kérdésed van, erről a felületről közvetlenül az adott kiadvány ügyfélszolgálatának írhatsz üzenetet, a „kérdésem van” gombra kattintva;
- ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába szeretnéd kérni, térképes keresőnk segítségével kiválaszthatod, hogy pontosan melyik átvételi pontra szállítsuk ezentúl a csomagjaidat;
- kifizetetlen küldeményeidet gyorsan, egyszerűen, online kifizesd. A még kifizetetlen küldemények mellett fekete „kifizetem most” felirat látható – erre kattintva pár másodperc alatt, bankkártyával rendezheted a díjat.
A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 8 és 20 óra között hívható.
Bár a hívásokat fogadó kollégák számát igyekszünk az aktuális igényekhez igazítani, olykor előfordul, hogy olyan sok hívás érkezik egyszerre, hogy a szokásosnál többet kellene várni az ügyintéző kapcsolására. Ilyenkor az automata menürendszerben válaszd azt a lehetőséget, hogy megadod nekünk telefonszámodat, és visszahívunk.