Skip to content

Gyakran ismételt kérdések

A gyűjteménnyel kapcsolatos általános kérdések

Mit tartalmaz a Lada 1200 című sorozat?

A kiadvány egy 130 részből álló gyűjtemény, ami a Lada 1200 1:8-as méretarányú, az eredetivel megegyező, részletgazdag modelljét tartalmazza.
A sorozat minden számában megtalálható a modell néhány alkatrésze, és egy újság az összeszerelésükhöz szükséges útmutatóval. A magazinban emellett érdekességeket olvashatsz az autóipar fejlődéséről, történelméről, a leghíresebb autómárkákról, alapítóikról. 

Hány kötetből áll a teljes gyűjtemény?

A sorozat terveink szerint 130 lapszámból áll majd – de a kiadó fenntartja magának a jogot a sorozat hosszának megváltoztatására. Ha ilyen döntés születik, azt azonnal jelezni fogjuk itt, a honlapunkon.

Mennyibe kerülnek az egyes lapszámok?

Az első szám kedvezményes ára 190 Ft. (Az 1. számtól előfizetőknek csak 95 Ft!)
A második szám kedvezményes ára 1490 Ft.
A harmadik számtól a 97. számig minden szám ára 2990 Ft. (Előfizetők a 3. vagy a 4. lapszámot – attól függően, hogy előfizetésük melyik számtól indult – ingyen, ajándékba kapják.)

A 98. számtól minden szám ára 3290 Ft.

Mikor jelennek meg az egyes kötetek?

Az első szám 2021. január 23-án, a második 2021. február 20-án, a harmadik március 6-án jelenik meg, majd a további számok mindig kéthetente jelennek meg. A tizenegyedik szám 2021. június 26-i megjelenését követően mindig hetente, szombatonként jelenik meg újabb lapszám. A teljes megjelenési lista megtekinthető itt.

Hol tudom megnézni, milyen számok jelennek meg a későbbiekben?
Ide kattintva a felsorolásban megtekinthető a lapszámok rövid tartalma és megjelenésük időpontja is. 
Sérült/hibás/hiányos lapszámot vásároltam, hogyan tudom kicseréltetni?

Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06/1-358-6633-as telefonszámon vagy e-mailben a lada@suvet.hu e-mail címen. Mindenképpen küldj nekünk egy fotót a hibáról/sérülésről!

Előfizetésre vonatkozó kérdések

Miért érdemes előfizetni?

Előfizetőként nem maradsz le egyetlen lapszámról sem. Előfizetői küldeményeidet a GLS-sel ingyenesen házhoz, vagy az általad választott csomagpontra, csomagautomatába szállítjuk, és a küldeményeid csak az átvételt követő két hétben kell kifizetned!
A lapszámok mellett négy ajándékot is kapsz előfizetésedhez (melyeket az 1., 2., 6. és 10. előfizetői csomagban küldünk el Neked), ráadásul az első előfizetői küldeményedben az egyik kötetet (a harmadikat vagy a negyediket) ingyen, ajándékba kapod.

Az előfizetésed bármikor lemondhatod.

Bármikor előfizethetek?

Nem. Előfizetéseket csak korlátozott ideig, 2021.05.31-ig tudunk fogadni. Ezt követően előfizetni már nem lehet, de a megjelent számok utánrendelésben megvásárolhatók.

Hogyan tudok előfizetni?

A legegyszerűbb, ha a honlapunkon található előfizetési űrlapot használod.

Ha már vásároltál a megjelent számok közül, akkor elküldheted nekünk az első 3 számban található megrendelőszelvényt is – ennek a postaköltségét mi álljuk!

Emellett e-mailben (lada@suvet.hu) vagy telefonon (06/1-358-6633) is előfizethetsz.

Ha kérdésed is lenne, akkor felkeresheted az ügyfélszolgálatunkat az lada@suvet.hu e-mailcímen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon, ahol a megrendelés rögzítése mellett vagy előtt választ adunk a kérdéseidre is. 

Mit tartalmaz egy előfizetői csomag?

Ha az első számtól fizettél elő, az első csomagban az 1., 2. és 3. lapszámot küldjük. A második csomagodban a 4. és 5., a harmadikban pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
Ha a második számtól fizettél elő, az első csomagban a 2. és 3. lapszámot küldjük. A második csomagodban a 4. és 5., a harmadikban pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
Ha a harmadik számtól fizettél elő, az első csomagban a 3., 4. és 5. lapszámot küldjük, a második csomagodban a pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
Ha a negyedik számtól fizettél elő, az első csomagban a 4. és 5. lapszámot küldjük, a második csomagodban pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
A 10. lapszámtól kezdve minden küldeményben négy lapszámot küldünk majd Neked. 

A lapszámok mellett az első, a második, a hatodik és a tizedik csomagban találod az előfizetői ajándékodat.

Minden csomagban megtalálhatod a befizetéséhez felhasználható csekket és – ha papíralapú számlázást kértél – a számlát is. Egyébként a számlát e-mailben, az előfizetői csomag kiküldése előtt 1-2 nappal küldjük el Neked.

Milyen rendszerességgel érkeznek a csomagjaim?

A 14. lapszámtól négyhetente kapsz újabb csomagot – míg az 1-13 lapszámokat tartalmazó csomagjaidat 6 hetente küldjük ki. A pontos csomagküldés feltétele, hogy megkapott csomagod számláját időben, az átvételt követő 14 napon belül rendezd.

Igaz, akkor sem kell nagyon aggódnod, ha késve fizetsz – ilyenkor egyszerűen csak 2 hét késéssel kapod a következő csomagodat. (És valószínűleg kapsz tőlünk egy emlékeztető levelet is arról, hogy nem kaptuk meg a befizetésedet.) Ha lemaradásod zavar, jelezd ügyfélszolgálatunkon, és keresünk megoldást.

Mikor kapom meg az előfizetői ajándékokat?

Az előfizetői ajándékok nem lapszámokhoz, hanem előfizetői csomagokhoz kapcsolódnak. 

Első küldeményedben egy ingyenes lapszámot, valamint egy egyedi posztert küldünk.
A második küldeményben egy csavarhúzó készletet kapsz.
A hatodik kiküldéssel érkezik a Lada VAZ 2101 1:43 méretarányú makettje.
A tizedik csomaggal egy szerelőszőnyeget kapsz rögzítőcsipeszekkel.

Ha hiányos csomagot kaptam mi a teendő?
Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a lada@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon. 
Sérült volt a csomagom tartalma, mit tehetek?

Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a lada@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.
Mindenképpen küldj egy fotót a hibáról/sérülésről a  lada@suvet.hu e-mail címre! Köszönjük!

Nem érkezett meg a jelzett időben az aktuális előfizetői küldeményem, mi a teendő?

Írj egy levelet a  lada@suvet.hu e-mail címre, vagy keresd fel ügyfélszolgálatunkat telefonon a 06/1-358-6633-as számon.

Szeretném lemondani az előfizetésem. Hogyan tehetem meg?

Írj egy e-mailt a lada@suvet.hu címre, vagy jelezd nekünk telefonon a 06/1-358-6633-as telefonszámon.

Ha a szállítás alatt lévő küldeményedre már nem tartasz igényt, jelezd a futárnak, hogy nem kéred a

csomagot – a küldemény visszaérkezése után leállítjuk az előfizetésed.

Ha átvetted a legutóbbi küldeményed, de azt már nem szeretnéd kifizetni, az átvételt követő 14

napban visszajuttathatod nekünk a következő címre: Suvet Kft. 2142 Nagytarcsa, Kármán Tódor u. 3.

Fontos, hogy ebben az esetben a visszaküldés költségét neked kell kifizetned! A csomag megérkezése

után leállítjuk az előfizetésed.

Megérkezett a csomagom, de nem tartok rá igényt, hová küldhetem vissza?

A küldeményt a Suvet Kft. részére küldheted vissza a 2142, Nagytarcsa, Kármán Tódor utca 3 címre.

Már megjelent számok utólagos megvásárlása

Hogyan vásárolhatok a korábban megjelent számok közül?

Keresd fel honlapunk Utánrendelés menüpontját, vagy add le megrendelésedet ügyfélszolgálatunkon a lada@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-474-3390-es telefonszámon.

Utánrendeléskor először ki kell fizetned a megrendelt kötetek árát és a szállítási díjat (ez négy kötetenként 799 Ft abban az esetben, ha csomag kiszállítását a GLS futárszolgálattal kéred. A Magyar Postával történő szállítást is választhatsz – ilyenkor a szállítási díj 1975 Ft; kérjük, ezt vedd figyelembe rendelésed leadásakor.

A küldeményt a befizetést követően adjuk fel.

Korábban megjelent lapszámok vásárlásakor tehát előre kell fizetned – bankkártyával, csekken vagy átutalással; ha ez utóbbit választod, a közleményben mindenképpen fel kell tüntetned az utánrendelés hat- vagy hétjegyű (páros számmal kezdődő) rendelési azonosítóját!

Kérjük, hogy lehetőség szerint jelezd ügyfélszolgálatunknak, milyen fizetési módot választasz.

Fizetéssel kapcsolatos tudnivalók

Mennyibe kerülnek a sorozat lapszámai?

Az 1. szám akciósan, 190 Ft-ért vásárolható meg az újságárusoknál, előfizetőknek pedig 95 Ft-ba kerül.
A 2. szám akciós ára 1490 Ft.
A harmadik számtól a 97. számig minden szám ára 2990 Ft.

A 98. számtól minden szám ára 3290 Ft.

Milyen módon fizethetem ki a küldeményeim árát?

Bankkártyával: az elofizetes.suvet.hu címen elérhető online ügyfélszolgálati oldalunkon keresztül. A felületre az 1-essel vagy 3-assal kezdődő, hatjegyű partnerazonosító és a négy karakterből álló PIN kód segítségével jelentkezhetsz be (mindkét azonosító megtalálható a csekkes levél jobb felső sarkában).

A küldemények listájában azoknál a csomagoknál, amiknél tartozásod van, megjelenik egy Kifizetem most! gomb. Erre kattintva a SIX Payment Services pénzügyi szolgáltató oldalára irányítunk, ahol biztonságosan kifizetheted küldeményed. Kérünk figyelj arra, milyen bankkártyát használsz: az online fizetés csak Forint alapú bankkártyával díjmentes!

Bankkártyával a https://lada.hachette.hu oldalon keresztül, a Fizetés gombra kattintva is fizethetsz. Erre a felületre bejelentkezve mindig csak a kifizetésre váró csomagok jelennek meg. 

Átutalással: az Hachette Fascicoli S.r.l. (ING) 13700016-07753008-00000000-s számlaszámára. Fontos, hogy a közleményben ne felejtsd el feltüntetni a hatossal kezdődő hatjegyű rendelési azonosítódat vagy a csomaghoz tartozó számla sorszámát. 

Csekken: minden küldeményben megtalálható az adott csomag kifizetéséhez használható csekk. 

Mennyi időm van fizetni?

Az előfizetői küldeményeket az átvételt követő 14 napban kell kifizetni. Ha késel, 3 alkalommal is figyelmeztető levelet kapsz majd tőlünk – kétszer e-mailben, végül postai levélben. Ha késésed meghaladja a 45 napot, tartozásodat átadjuk egy követeléskezelőnek. Azt kérjük, semmiképpen se várd meg ezt – ha bármilyen problémád van, jelezd az ügyfélszolgálatunknak!

Megsérült/elveszett a csekkem – mit tehetek?

Jelezd a lada@suvet.hu e-mailcímen vagy telefonon a 06/1-358-6633-as számon, és kiállítunk egy új csekket. 

Vagy válaszd a bankkártyás vagy az átutalásos fizetést! (Utóbbi esetben a közlemény rovatban ne felejtsd el feltüntetni a hatjegyű rendelési azonosítódat, vagy a kifizetendő küldemény számlájának sorszámát!)

Követeléskezelőhöz került a tartozásom, mit tehetek?

Ilyenkor már csak annyit, hogy kifizeted a tartozásod – és a követeléskezelő adminisztrációs díját (ez 3900 Ft+ÁFA). Arra kérünk, ne várd meg ezt: ha bármilyen problémád van, keress minket ügyfélszolgálatunkon!

Szállítással kapcsolatos információk

Hogyan kapom meg a csomagjaimat?

A küldeményeket négyhetente adjuk fel előfizetőinknek (a küldemény feladásáról e-mailben értesítünk). Alapesetben csomagjaidat a GLS-sel szállítjuk – de ha kéred, MPL-es szállítást is rendelhetsz. Fontos, hogy a GLS-sel történő szállítás ingyenes, az MPL szállításnak viszont jelentős költsége van; ezt mindenképp’ mérlegeld választásod előtt!

A szállítás menete GLS futárszolgálattal történő kézbesítés esetén: 

(a) Amint a csomagot a GLS átvette, előzetes e-mailes értesítőt, majd a kiszállítás napjának reggelén egy újabb, részletesebb e-mailt is, ami már tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. 

(b) A csomag sikertelen kiszállításáról szintén érkezik egy e-mail, az ebben megadott linken keresztül új időpontban kérheted a kiszállítást, átirányíthatod a csomagot egy másik címre, választhatsz csomagpontot, illetve visszautasíthatod a csomag átvételét. 

Fontos, hogy a GLS rendszerén leadott címváltoztatás csak az adott csomag kézbesítésére vonatkozik! Ha minden további küldeményed más címre kéred, kérjük, értesítsd ügyfélszolgálatunkat.

A GLS szállítás esetén többféle lehetőség közül választhatsz:  

  • Kérhetsz házhozszállítást. Ehhez a megrendelés leadásakor olyan címet érdemes megadnod, amelyen munkaidőben is át tudod venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy, vagy az előfizetéskor megadott telefonszámon keresi a címzettet további egyeztetés végett. 3 sikertelen kézbesítési kísérlet után az előfizetői csomagok visszaküldésre kerülnek – ha ez történt, kérlek, keresd az ügyfélszolgálatot a csomagod újraküldése miatt.
  • Kérheted előfizetői csomagjaid GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába történő kiszállítását is (ebben az esetben a telefonszám és az e-mail cím megadása is kötelező).

Ehhez ki kell választanod, melyik csomagpontra vagy csomagautomatába kéred a kiszállítást. A kiválasztáshoz az első előfizetői csomagban található partnerkódra és PIN kódra lesz szükséged. Ezzel tudsz belépni online ügyfélszolgálatunk honlapjára az elofizetes.suvet.hu címen, vagy használhatod a SUMMA mobilalkalmazást is. Itt egy csomagpontkereső alkalmazás segítségével választhatod ki az átvételi pontot, s rögzítheted is azt rendszerünkben. Ezt követően előfizetői csomagjaid már ide fognak érkezni. A csomag érkezéséről a GLS fog tájékoztatni e-mailben vagy SMS-ben.

A szállítás menete az MPL-lel történő kézbesítés esetén: 

(a) A Magyar Postával történő kézbesítés esetén a házhoz szállítás díja előfizetői küldeményenként 1975 Ft.

(b) Kérjük, vedd figyelembe, hogy MPL szállítás esetén kizárólag házhoz szállítás lehetséges, küldeményeidet postapontra vagy csomagautomatába nem tudjuk eljuttatni – a megrendelés leadásakor érdemes olyan címet megadni, ahol munkaidőben is át tudod venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy, vagy az előfizetéskor megadott telefonszámon keres fel további egyeztetés miatt. A csomagok 2 sikertelen kézbesítési kísérlet után a legközelebbi postán vehetők át 5 munkanapig. 

Ha a korábban választott szállítót módosítanád, mielőbb jelezd ezt ügyfélszolgálatunknak! A soron következő csomagodat már az új szállítóval fogjuk elküldeni.

Kiválaszthatom-e, melyik cég szállítsa házhoz a csomagjaimat?

Igen, természetesen erre van lehetőséged. A küldeményeket alapesetben a GLS szállítja Neked (házhoz, csomagpontra vagy csomagautomatába), de ha szeretnéd, kérhetsz MPL-es házhozszállítást is. Választani előfizetésed leadásakor, vagy akár később, az ügyfélszolgálatnak küldött üzenettel is tudsz. 

Fontos azonban, hogy tudd: az MPL-lel történő szállítás díját az előfizetéses ár nem tartalmazza, s ez a díj csomagonként 1975 Ft.

Ne feledd azt sem, hogy új szállítót választani, korábbi választásod módosítani csak a még ki nem küldött, a csomagolási folyamatba be nem került csomagokra vonatkozóan tudsz, vagyis változtatási kérésed legkésőbb a csomag feladásának SUMMA applikációnkban jelzett napja előtti két munkanappal el kell juttatnod hozzánk.

Kérhetem csomagpontra is a küldeményeimet?

Igen. Ha ezt szeretnéd, a honlapunkon add le rendelésed, és válaszd ki a kívánt kézbesítési helyet.

Fontos: kizárólag a GLS futárszolgálattal történő kézbesítés esetén van lehetőséged csomagpontra vagy csomagautomatába kérni előfizetői küldeményeidet.

A későbbiekben az online ügyfélszolgálati oldalunkon (elofizetes.suvet.hu) vagy a SUMMA alkalmazásban található GLS csomagpontkereső használatával választhatsz új GLS csomagpontot.
Az üzenetküldő segítségével pedig bármilyen címváltozással kapcsolatban értesítheted az ügyfélszolgálatunkat. 

Fontos! Ha a küldeményeid kiszállítását GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába kéred, győződj meg róla, hogy megadtad nekünk a telefonszámod és e-mail címed – a csomagautomatás küldeményeken ezek feltüntetése kötelező!

GLS Csomagautomatákban a nap 24 órájában átveheted küldeményeidet, 5 napig (ezt követően a csomag visszaszállításra kerül). A többi GLS csomagpont (jellemzően üzletek) esetében az adott átvevőhely nyitvatartási idejében veheted kézhez megrendelésed.

A GLS csomagpontokkal kapcsolatban további tájékoztatást találhatsz a https://gls-group.com/HU/hu/home/ címen. 

Ügyfélszolgálattal kapcsolatos információk

Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Ügyfélszolgálatunkkal többféle módon is kapcsolatba léphetsz. Telefonon a 06/1-358-6633-as számon, e-mailben a lada@suvet.hu címen, az interneten pedig az elofizetes.suvet.hu oldalon érsz el minket.

A kiszállításról e-mailben vagy SMS-ben kapsz értesítést. 

Hogyan használhatom az előfizetői alkalmazást, a SUMMA-t?

A SUMMA androidos és iOS-es változatban is elérhető a Google Play áruházból [link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.suvet.summa], a Huawei AppStore-ból [link: https://appgallery.huawei.com/app/C105271061], és az AppStore-ból [link: https://apps.apple.com/us/app/summa/id1570967724].
A belépéshez partnerazonosítódra és PIN kódodra lesz szükséged. Mindkettőt megtalálod az első előfizetői küldeményedben, és – ha a csekkes fizetést választottad – minden előfizetői csomagodban, a csekket tartalmazó levél jobb felső sarkában. (Szükség esetén írj egy e-mail ügyfélszolgálatunknak a lada@suvet.hu címre, elküldjük belépési adataidat.) A partnerazonosító egy hatjegyű, páratlan számmal kezdődő számsor, a PIN 4 jegyű, nagybetűket és számokat tartalmazó kód.

Mire használhatom az előfizetői alkalmazást, a SUMMA-t?

A SUMMA használatával

  • megtekintheted a küldeményeidhez kapcsolódó eseményeket, nyomon követheted a kézbesítés menetét, és kényelmesen (bankkártyával) kifizetheted a csomagjaid ellenértékét.
  • Ellenőrizheted a megrendeléseidhez megadott személyes adataidat, változásukról gyorsan és egyszerűen értesítheted ügyintézőinket.
  • Ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába szeretnéd kérni, keresőnk segítségével kiválaszthatod a legmegfelelőbb átvevőhelyet.
  • Értesülhetsz a soron következő küldemény(ek) feladásának várható időpontjáról és tartalmáról.
  • Üzenetet küldhetsz, és probléma esetén – akár fényképet is mellékelve – gyorsan értesítheted az ügyfélszolgálatunkat.
  • Rendelést adhatsz le a már megjelent lapszámokra.
Hogyan használhatom az online ügyfélszolgálatot?

Az online ügyfélszolgálat az elofizetes.suvet.hu címen érhető el. A belépéshez partnerazonosítódra és PIN kódodra lesz szükséged. Mindkettőt megtalálod minden előfizetői csomagodban – a csekket tartalmazó levél jobb felső sarkában. A partnerazonosító egy hatjegyű, 1-essel vagy 3-assal kezdődő számsor, a PIN 4 jegyű, nagybetűket és számokat tartalmazó kód. 

Ha a csekkes levelet már kidobtad, de következő csomagod érkezése előtt szeretnéd használni az online ügyfélszolgálatot, írj egy e-mailt a lada@suvet.hu címre, és elküldjük belépési adataidat. 

Mire használhatom az online ügyfélszolgálatot?

Az elofizetes.suvet.hu oldal lehetővé teszi, hogy

  • ellenőrizd rendszerünkben rögzített személyes adataidat, előfizetéseid adatait és az egyes kiküldött csomagokkal kapcsolatos adatokat – pl. a kiküldés idejét (ha már megvan ennek dátuma), befizetéseidet, vagy akár esetleges reklamációid beérkezését is;
  • ha adataid változtatását kéred, vagy bármilyen kérdésed van, erről a felületről közvetlenül az adott kiadvány ügyfélszolgálatának írhatsz üzenetet, a „kérdésem van” gombra kattintva;
  • ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába szeretnéd kérni, térképes keresőnk segítségével kiválaszthatod, hogy pontosan melyik átvételi pontra szállítsuk ezentúl a csomagjaidat;
  • kifizetetlen küldeményeidet gyorsan, egyszerűen, online kifizesd. A még kifizetetlen küldemények mellett fekete „kifizetem most” felirat látható – erre kattintva pár másodperc alatt, bankkártyával rendezheted a díjat.
Mikor érhető el a telefonos ügyfélszolgálat?

A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 8 és 20 óra között hívható.

Bár a hívásokat fogadó kollégák számát igyekszünk az aktuális igényekhez igazítani, olykor előfordul, hogy olyan sok hívás érkezik egyszerre, hogy a szokásosnál többet kellene várni az ügyintéző kapcsolására. Ilyenkor az automata menürendszerben válaszd azt a lehetőséget, hogy megadod nekünk telefonszámodat, és visszahívunk.